عصبانيت ضد انقلاب از خاتمي
دانلود مقاله.پایان نامه.گزارش کار.کارآموزی.جزوه.کتاب
خط آزاد فسا
برچسب

سايت ضد انقلابي بالاترين با انتشار كاريكاتوري از آقاي خاتمي در كنار صندوق راي از جمله هاي اهانت آميزي براي وي استفاده كرد.

قبل از انتخابات سايت هاي ضد انقلابي به تعريف وتمجيد از خاتمي پرداخته وبه نقل از وي عدم شركت در انتخابات را مطرح مي كردند .

حضور حماسي ملت ايران در انتخابات مجلس نهم، صهيونيسم وضد انقلاب را به شدت عصباني كرده است.

 مشروعیت نظام

 شبکه خبری "سی ان ان" در گزارشی به بررسی انتخابات ایران پرداخت و نوشت:

انتخابات پارلمانی ایران به معنی افزایش مشروعیت حکومت است.

براساس این گزارش، در مساجد که مراکزی برای اخذ رای از مردم بود، رای دهندگان در صف‌های طولانی منتظر انداختن آراء خود به صندوق‌ها بودند. بعضی از این مساجد نیز با بنرهای بزرگی از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران مزین شده بودند.

خائن جنبش سبز

سيد محمد خاتمی با حضور در يكي از شعب راي گيري، خط بطلاني بر سناريوي تحريم انتخابات كه از مدتها پيش توسط رسانه هاي غربي و ضد انقلاب و برخي عناصر افراطي اصلاح طلب در داخل كشور دنبال مي شد، كشيد.

حضور محمد خاتمي در انتخابات دوازدهم اسفند نود باعث شد رسانه هاي ضد انقلاب و برخي شبكه هاي خبري وابسته به غرب به آن واكنش نشان دهند. البته در ساعت هاي اوليه اغلب رسانه هاي اپوزيسيون به تكذيب اين خبر پرداختند و رسانه هاي داخلي را دروغگو خطاب كردند؛ اما با تاخير چند ساعته مجبور به پذيرفتن اين حقيقت شدند.

در همين راستا، برخي از رسانه هاي غربي نظير بي بي سي، راديو فردا، راديو زمانه، خبرگزاري فرانسه، دويچه وله آلمان و ... با اشاره به تحريم انتخابات توسط سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و حزب مشاركت، تنها به خبر حضور خاتمي در راي گيري امروز اشاره كرده اند و از كنار آن گذشتند.

اما برخي از شبكه هاي اجتماعي نظير فيس بوك، توييتر و همچنين سايت صهيونيستي بالاترين با انبوهي از اخبار، نسبت به حضور خاتمي در انتخابات امروز، به وي لقب "خائن جنبش سبز" را داد.

 اصلاح‌طلبان شرکت نکردند

در حالی‌که خبرگزاری‌های مختلف نیمه رسمی گزارش کرده‌اند که سید محمد خاتمی در دماوند رای خود را به صندوق ریخته، سایت «جرس» اعلام کرد: «اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس نهم شرکت نکردند» از سوی دیگر، این سایت در مطلبی به واسطه سخنان خاتمی در مجلس ختم پدر عبدالله نوری، نتیجه گرفته که خاتمی نمی‌توانسته رای بدهد.

این سایت همچنین با انتشار خبری دیگر به واسطه استفاده خبرگزاری فارس از عکس حضور خاتمی در محل مجلس ختم پدر عبدالله نوری، نتیجه گرفت که خبر حضور خاتمی پای صندوق رای بی‌اعتبار است.

سایت جرس نوشت: «سیدمحمدخاتمی در حاشیه مراسم ختم پدر عبدالله نوری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که آیا شما در انتخابات شرکت می‌کنید یا خیر، با جملۀ کوتاه "مخلص همه شما هستم"، به عدم حضور خود تلویحا صحه گذاشته.»

وفاداری مردم به نظام

 روزنامه "نیویورک تایمز" از حضور گسترده مردم در انتخابات روز جمعه در ایران خبر داد و آن را نشانه وفاداری مردم به حکومت معرفی کرد.

اين روزنامه آمريكايي نوشت: در اولین انتخابات ملی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۹ و حوادث مرتبط با آن، تصاویر تلویزیونی و تصاویر خبری منتشر شده نشان از ازدحام حضور رای دهندگان در محل‌های رای گیری بود و افرادی که انگشتان رنگ شده خود را به علامت شرکت در انتخابات به خبرنگاران نشان می‌دادند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط زهرا
آخرین مطالب